11 Julai..143


Hari nie dah masuk 11 julai lg..dah stahun rupanye..cepatnye mase brlalu..tarikh nie tarikh yg amat brmakna dalm hidup aku..tarikh yg bt aku hepy sgt tahun lpas..& tahun nie pown aku hepy gak..coz hubungan aku ngan die maseh cam dulu..wlaupn kteorg slalu bertingkah pendapat, tp alhamdulillah kteorg maseh lg memerlukan satu sama laen..sampai bler2 pown aku tetap perlukan die..cz hidup aku x lengkap lau tanpa die..

maseh ku ingat lg, tahun lpas pada tarikh nie die sanggup potong rambut die cz die ckp nk tunjuk kat aku diri die yg sebenar..laen sgt bler die potong rambut. aku nampak die cam org laen..cam org yg aku x kenal.tp die tetap diri die..sampai acap kali aku curi2 tengok rupa die.entah die prasan ke x..hahaha.tp skrg rambut die dah panjang.bler aku suruh potong,die ckp xnak..tp xpe la.aku lbeh slesa die cmni.mse first time aku jumpe die pown,die brambut panjang..& die penah tanye aku x malu ke kuar ngan die yg serabai tue.bg aku, aku x kesah pown ngan rupa paras die..cz aku trime diri die seadanya..aku nie bknnye lawa pown.hahaha! ermm, dah kemane aku nie erk?huhu..



Bagi aku die punye byk kelebihan..seorang lelaki yg sgt aku kagumi..pada penglihatan aku die seorang abang yg baik trhadap adik2nye..& jugak seorang anak yg baik trhadap parent die..tanpa aku sedari, aku mulai kagum ngan die..n rase brtuah sgt cz dapt kenal die..cukup aku katekan aku bahagia ada die disampingku..thanks cz make me hepy..=)


aku berharap sgt yg hubungan aku ngan die akan kekal selamanye..tue la doa aku slame nie..mgharapkan yg jodoh kami brpanjangan..smoga aku ngan die akan mampu mghadapi segala dugaan dengan penuh sabar..& smoga hati kami kuat antara satu sama laen..Amiin..


abi..143

No comments:

Post a Comment